fredag 1. mai 2009

I - Indre Ro


Når det er strålende sol, jeg har vært ute i hagen en hel dag - og nyter tiden alene i huset (det gjør man av og til når barnet er til far! ;) ) så føler man virkelig en indre ro.

Da er det luksus å lage seg en god middag, åpne en god vin og lese en god bok. Uten å måtte oppsøke selskap! Jeg nyter slike tider fullt ut - og kan anbefale det til alle som av og til har en ledig og stille stund for seg selv. Det er godt å av og til slå av den sosiale knappen!

middag rødvin

En bitteliten forstyrrelse av den indre roen hadde jeg imidlertid da katten Lussi fant ut at hun ville dele sin ivrige og vellykkede jakt etter mus med meg... Musen hadde definitivt ikke en indre ro! :)

Flere I'er finner du inne på Petunias Blogg!!

18 kommentarer:

  1. Att finna indre ro, så viktigt. Och att trivas i sitt eget stilla sällskap är så skönt. Kram

    SvarSlett
  2. Nydeleg innlegg!
    Indre ro er viktig :)
    Sjølv får eg best indre ro når eg går tur i storslått natur.

    SvarSlett
  3. Ja det kanbehövas emellanåt,avkoppling som svenskarna säger mest .Fina foto coh härligt val för bokstaven I.Ha det gott!

    SvarSlett
  4. Indre ro er sjelden var og mus er definitivt ikke det som gir ro.

    Fristende bilder.

    SvarSlett
  5. Å finne sin indre ro ser jeg på som sn stor styrke. Ma må ikke alltid være så sosial og ha stillhet rundt seg, har alle godt av noen ganger. Jeg finner min "indre ro" alene med hunden på fjellet:)

    SvarSlett
  6. Å deilig :) Indre ro trengs en gang i blandt og det er så deilig! Kjempe flotte bilder, og maten og vinen så ikke vondt ut heller :)

    ha en super helg :)

    SvarSlett
  7. Herlig innlegg :-) Å finne den indre ro er så viktig :-) Flotte bilder!!!

    SvarSlett
  8. Dette så deilige ut :)
    Ønsker deg en flott helg.

    SvarSlett
  9. Livsnytelse! :)))
    Herlig.....! :)
    Ønsker deg mange slike gode stunder i fortsettelsen, og en goooood lørdag! :)

    SvarSlett
  10. Nydelig innlegg på I, indre ro!

    SvarSlett
  11. Nydelig og tankefullt innlegg!!
    Eg finn min indre ro åleine med naturen eller på åleineføremiddagane mine før eg skal på seinvakt:0)

    SvarSlett
  12. Jeg fikk en indre ro av å lese innlegget ditt :) Godt valg :)

    SvarSlett
  13. Det hørtes deilig ut! Ikke så veldig ofte jeg får tid helt for meg selv, men når jeg gjør det, skal jeg love deg at jeg nyter det :)

    SvarSlett
  14. Indre ro på denne måte er jo intet mindre enn herlig

    SvarSlett
  15. Skjønner godt at du finner den indre roen med slike måltider:) Skal love deg at det frister masse,men er vanskelig å finne tid til,for det er så sjelden jeg har muligheten..... Nyt alene tiden din:)

    SvarSlett
  16. Det hagebordet der så virkelig lekkert ut, med den deilige maten og vin til.. mmmm.. ble sulten nå jeg :)Det var et godt bilde på den Indre ro, bortset fra - musa da ;( Men slik er det.. Er litt sein med mommentering, men bedre sent enn aldri? :)

    SvarSlett
  17. Det hørtes helt herlig ut! Jeg elsker sånne stunder :) Et glass rødvin, god mat og en god bok, det kan nesten ikke bli bedre enn det...

    SvarSlett

Takk for at du besøkte fotobloggen min! Setter pris på at du legger igjen en liten kommentar! Da finner jeg jo lettere deg også - inne i bloggeverden!
Ha en flott dag!

Related Posts with Thumbnails