tirsdag 5. januar 2010

Cold & Cool







15 kommentarer:

  1. Hm. Nesten så jeg vurderer å begynne og røyke igjen...

    Råe bilder!! Du er flink, min venn!!!

    SvarSlett
  2. Utrolig kule bilder:)
    Og det var j***** kaldt.. Neglesprett så det holdt... Har sittet foran ovnen og tina opp for hver gang jeg har kommet inn... Dette er py paen så kaldt....
    Kos deg i ulltøyet ditt:)

    SvarSlett
  3. Hmmm...nå er jeg litt usikker på hva jeg skal si...bildene er jo kule..men røyken er så ut..så jeg vet da søttan jeg.
    Håper av hele mitt hjerte at denne nydelige flotte damen aldri blir syk av røyken....selv om jeg ikke har noe med det...klarer ikke å la det vær ;-)(har røkt i mange år selv, og er ikke antianti røyk...meeeen)

    Ønsker deg en varm og go vinterkveld....- 22 her..brr. Frem med termodress og ut og lufte voffsen:-)

    SvarSlett
  4. Stilig synes jeg, og uten røyken, med bare et Solidox glis hadde blitt litt for platt og lite rått på en måte..., skjønner du hva jeg mener??

    SvarSlett
  5. Stilige bilder :) Men det er kaldt å røyke når gradestokken prater om -18...så nå kan man klare seg med frostrøyk :)

    SvarSlett
  6. Randi: jeg er egentlig såååå enig! Jeg er også exrøyker, og jeg er skikkelig anti og!! Men disse måtte bare bli med den forhatte røyken. Vi vise finne litt sinnsstemninger, og cool & likegyldig funket med røyk! Er en liten skuespillerspire min søster, så trengte fotografier i den forbindelse. :)

    Men røyk er heeeelt ut ja!!!

    SvarSlett
  7. Tror ikke jeg hadde klart å fotografert noen som røyker, i samme rom? Fine bilder ble det, men jeg kjenner nesten lukta helt hit..

    :))

    SvarSlett
  8. Flotte bilder og en stor kontrast i personen og det å røyke! Med den kulda vi har nå, vil en jo klare å få en røykeeffekt ved bare å blåse ut i vinterkulda.....

    SvarSlett
  9. Bra bilder!

    Likte spesiellt godt det øverste!

    SvarSlett
  10. Eit bilde som passar til tittelen:-) Flotte bilder som oser av kulde. Eg skjønner ikkje at ho orkar å sitte ute i kulden å røyke. Er nesten så eg må ta av meg hatten for at dei faktisk orkar å gå ut å røyke, sjølv om røyk er ut:-)

    SvarSlett
  11. Så tøffe bilder!!! Likte spesielt det øverste godt!!

    SvarSlett
  12. Det er søsteren din igjen, sant ja? Hun er en flott jente og flink modell.

    (ps jeg er som flere andre antirøyk, og jeg ser heller ikke at akkurat det gir bildet så veldig mye kulhet tilført, men samtidig tenker jeg at jeg er en fint lite kul person i meg selv, så jammen skal jeg ikke uttale meg der gitt, og vips så hadde jeg gjort det. Huff... Nei, men tøffe bilder altså!;)

    SvarSlett
  13. Great portraits! You always done well:)
    Your sister has beautiful eyes:) My twins has eyes like this.
    Hugs, Robert.

    SvarSlett
  14. Kjempe flott bilder disse likte jeg veldig godt:)

    SvarSlett
  15. Flotte bilder. Selv kjenner jeg det er like greit at jeg omsider har klart å lagt i fra meg røyken. Må være tungt å være røyker om dagen...

    SvarSlett

Takk for at du besøkte fotobloggen min! Setter pris på at du legger igjen en liten kommentar! Da finner jeg jo lettere deg også - inne i bloggeverden!
Ha en flott dag!

Related Posts with Thumbnails