søndag 10. januar 2010

Sangsvaner | Leirfossen



 

9 kommentarer:

  1. SÅ utrolig flotte bilder av disse vakre fuglene! Kom ikke så nære dem når jeg var der i kulda jeg nei!!! Men nå blir det flere turer dit iløpet av vinteren,for disse kan jeg ta 1000vis av bilder av! Fascinert,ja!!
    Ha en flott søndag,her jobbes det,men sånn er det bare! Klem

    SvarSlett
  2. Flotte svanebilder dette. Nedre Leirfoss er et flott sted for svanemotiv om vinteren...

    SvarSlett
  3. Flotte bilder. Svaner er fine fugler og heldigvis er det enkelt å få tilgang til de nede på Leirfossen.

    Ha ei fin fotouke.

    SvarSlett
  4. Pene Sangsvaner du har truffet på og flotte bilder av dem. Artig lyd på dem når de flyr avsted, høres ut som et helt 17,mai tog :)

    *Ser du har en 16/85, er du fornøyd med den?

    SvarSlett
  5. Ahh...vakre bilder av svanene :) Det siste var jo meget lekkert!

    SvarSlett
  6. Kjempe flotte bilder av svanene
    her har du fanget hele slekta

    SvarSlett
  7. Så nær du har kommet svanene! De var virkelig flotte, og nydelige blinkskudd du har fått av dem! Likte særlig bilde nr. 2.

    Prøvde å ta noen bilder av endene her, men de ble ikke særlig bra...

    SvarSlett
  8. Svaner er nydelige fugler - men akk! så sinna de er!!! Selv har jeg fullstendig tatt skrekken etter at ungene ble jaget av et helt kobbel en sommer på Sørlandet. uten at de hadde blitt provosert...

    Uansett - du har fått noen skikkelige blinkskudd her!!!

    SvarSlett
  9. Snublet over bloggen din, og det er jeg jommen glad for! Har kost meg med de flotte bildene dine, og kommer nok jevnlig å besøker deg ;-)

    SvarSlett

Takk for at du besøkte fotobloggen min! Setter pris på at du legger igjen en liten kommentar! Da finner jeg jo lettere deg også - inne i bloggeverden!
Ha en flott dag!

Related Posts with Thumbnails