onsdag 27. januar 2010

Vinteridyll | Mimring

Regnett pisker mot vinduet her - innbyr ikke akkurat til uteliv! Det innbyr ikke akkurat til fotografering heller - selv om jeg selvfølgelig kunne trenet litt på dråpebilder. Fikk jo mange gode tips på innlegget mitt. Men det er liksom et eller annet med det regnet, det er ikke bare snøen som regner bort. Kreativiteten min lider samme skjebne...

Det man kan gjøre på slike dager, er å se på gamle bilder fra fjorårets januar. Og det minner meg på at været skifter fort, det gjør humøret og energinivået også. Heldigvis.




8 kommentarer:

  1. flotte vinterbilder fra fjoråret. Nydelige farger.
    Jeg gleder emg til vi får sånne dager igjen...regn,vind og plussgrader er dårlig sort.

    Om du skulle finne på å ta deg en tur så MÅ du siifra. Det hadde vært s¨å gøy og treffe deg. Kunne tatt en koppkaffe og vist deg litt av sjarmerende Straumen.:-))

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Superflotte bilder du har på bloggen din. Kommer til å følge med fremover også ;-)

    SvarSlett
  3. Men av og til er det faktisk nødvendig at vi slapper av og lar kreativiteten ligge også, tror jeg. Her også har det regnet og sluddet og solen skinnet om hverandre. Jeg baker brød i stedet, jeg. Akkurat passe non-kreativt!!

    flotte bilder, BTW!

    SvarSlett
  4. Hei Hege.
    Dumpet innom bloggen din og er mektig imponert.
    Utrolig flotte bilder og mye koselig å lese.
    Klem fra Nelle

    SvarSlett
  5. Kjempe fine bilder :) Her er det masse snø og kaldt enda..men har jo fortsatt ikke kommet meg ut på fototur..sukk!!

    SvarSlett
  6. Stilige bilder! Her er det vinter, ja! Liker kuldegradene bedre enn slapseføret vi har nå!
    Å titte ut av vinduet og på fuglebrettet er et godt alternativ da...Ha en flott kveld!!

    SvarSlett
  7. Ja både været og kreativiteten går opp og ned, det er livets og værets gang :) Men det er litt trist når snøen forvinner allerede nå da, men med så fine arkivbilder har du jo masse å glede deg over :) Flotte bilder!

    SvarSlett
  8. Hallo!!! var det sikt vær i fjord??? du og du som en glemmer... skitt... jeg som trodde det bare regna, he he
    Bloggen er god til mange ting den, blant annet dokumentere været Hege, men jøss, SÅ opptatt av det må vi ikke bli nei, gammelkjærringfakte!!! det sjø, snakke om været opp og i mente.

    Ha en super torsdag da, og nå litt snø her....

    SvarSlett

Takk for at du besøkte fotobloggen min! Setter pris på at du legger igjen en liten kommentar! Da finner jeg jo lettere deg også - inne i bloggeverden!
Ha en flott dag!

Related Posts with Thumbnails