mandag 22. februar 2010

Frostrøyk | Trondheimsfjorden

Idag fikk jeg endelig tatt bilder av frostrøyk... forrige kuldeperiode ble det ikke ett bilde! Så jeg var jublende grad når gradestokken viste 20 minus og det var vindstille! :)

En strek i regningen at bilen ikke ville starte - flatt batteri! Flaks at min kjære mamma var på besøk, så da hadde jeg en annen bil å bruke. Kjørte litt rundt og knipset litt her og der - og var god og kald når jeg kom hjem. Med brikken full av frostrøykbilder!



19 kommentarer:

  1. What a wonderfull photo....!!!

    I'm worldless..!

    not only this but all your photos are very nice!

    My compliments
    Bye

    Dario

    SvarSlett
  2. Wonderful picture!!! I can't read it, is some problem with my browser... but the image is breath taking!
    I always liked the mist, it's so misterios:)

    Hugs.
    Robert

    SvarSlett
  3. Tøft!! Hadde ikke tippet at det der var Munkholmen, nei!! Men hipp hurra for mamma'n da som muliggjorde dette!!

    SvarSlett
  4. hihihi...så bra vi er flere som ønsker kulda velkommen:-)
    Ett flott bildet!!

    SvarSlett
  5. Det er ikke altid like greit å ha byens beste utsikt fra jobben. Ser ut over fjorden og munkholmen og alt det fine uten å kunne fotografere det hele...Misunnelig...

    SvarSlett
  6. Så flott det var ute i dag:) Nydelig bilde:) Var en snartur ved Leiv Eriksson senteret i dag,men den var snar:) kaldt men vakkert!

    SvarSlett
  7. Noe så fabelaktig et bilde Hege, 110% faktisk!! Grattis du min superflinke venn.

    SvarSlett
  8. Meget bra bilde!!! jeg vil å ha tid til å ta slike bilder!!!!!!

    SvarSlett
  9. Et skikkelig flott og kaldt frostrøykbilde, Hege! Kom for seint tilbake fra helgetur til å få med meg dette...

    SvarSlett
  10. BioFoto-MidtNorge er en flott klubb!! Er selv medlem!!

    SvarSlett
  11. Et skikkelig fint bilde i Hege stil.

    SvarSlett
  12. Ble fint bilde dette :) Har lenge tenkt på å peke kameraet utover fjorden, men har aldri liksom hatt muligheten når jeg har dratt med meg kamera på skolen.

    SvarSlett
  13. Munkholmen ser ut som et spøkelsesslott der i frostrøyken. Et godt bilde!

    SvarSlett
  14. Så flott! Helt herlig:-) Sånt har vi ikke her på Sørlandet..
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  15. Flott bilde! Gikk opp i skogen i dag vi, og bare så utover fjorden. Vakkert!

    SvarSlett
  16. Frostrøyk er veldig pent, glad for at din mor dukket opp så du kom deg på tur, veldig pent bilde Hege!

    SvarSlett
  17. Stemningsfullt og utrolig fint! :)
    En full minnebrikke med gode vinterbilder er en herlig lykkefølelse det! :)

    SvarSlett

Takk for at du besøkte fotobloggen min! Setter pris på at du legger igjen en liten kommentar! Da finner jeg jo lettere deg også - inne i bloggeverden!
Ha en flott dag!

Related Posts with Thumbnails