fredag 12. februar 2010

Helgevasken







Alt klart for helg! :)

9 kommentarer:

  1. Nydelige serie med bilder :)

    Ønsker deg en riktig god helg.

    klem

    SvarSlett
  2. Fuglebilder er gøy!! Den siste der misunner jeg deg :-)

    SvarSlett
  3. Han skal nok på "sjekker`n" i helgen!

    SvarSlett
  4. Flott bildeserie dette....nå var jeg to millimeter fra å legge ut mine stokkandbilder i dag....det hadde vel vært for kjipt vel...(ler)Det ble "vann i gatene" isteden...

    SvarSlett
  5. Så fine de var. Helgevask må til!

    SvarSlett
  6. Artig å se når de holder på å stelle seg.Nydelige fugler og bilder:)

    SvarSlett
  7. Storvask må til når det er helg :) Kjempefine bilder du fikk av helgevasken.

    SvarSlett

Takk for at du besøkte fotobloggen min! Setter pris på at du legger igjen en liten kommentar! Da finner jeg jo lettere deg også - inne i bloggeverden!
Ha en flott dag!

Related Posts with Thumbnails