mandag 22. mars 2010

NM i Janitsjar | Trondheim

Jeg var så heldig å få fotografere under Norgesmesterskapet i Janitsjar i helgen. Det må jeg si - mitt syn på korps har virkelig endret seg.

Utrolig høyt nivå, og ufattelige mengder med energi og glede! Det var kanongøy å få oppleve på nært hold!
Et veldig stort arrangement med nesten 4200 deltagere. Det gjør at det er ikke bare de som sitter på scenen som må prestere, arrangørene er en like viktig brikke for at arrangementet skal gå etter planen! Og det gjorde det! :)







Lørdagkveld ble avsluttet med festforestilling i Olavshallen, med Åsleik Engmark som konferansier. Luftforsvarets Musikkorps med Ole Edvard Antonsen stod på scenen - og leverte en forrykende konsert!

 
(en av effektene som ble solgt var NM i Janitsjar-boxere)




Til alle som har lagt igjen hyggelige kommentarer de siste dagene, tusen takk! Jeg leser, selv om jeg ikke har hatt tid til å skrive tilbake!


15 kommentarer:

  1. Beautiful photographs Hege..
    OOOps.. there was a minor accident.. He.. he..

    SvarSlett
  2. Stilig det øverste bildet :) Høres ut som du har hatt det moro

    SvarSlett
  3. Jøsses, for nestenvondt i øra bare ved å se bildene jeg, he he en litt disco queen du vet :-)

    Men fine bilder da Hege!! Lovte deg jo den mailen, men hektiske turbulente tider her ja, men neste møte!!! neste, og jeg er med :-)

    Skal skrive den mailen når tiden og energien er der.

    Tace care min venn.

    SvarSlett
  4. Flotte reportasjebilder dette. Her har du fanget det som er nødvendig for å vise NM i Janitsjar!!

    SvarSlett
  5. Flotte bilder, hørtes ut som et flott arrangement! :)
    Likte godt bildene av alle saxofonene, stilig!



    (he,he, hvis det var saxofoner,da....)

    SvarSlett
  6. Was that an accident????? Nice photos!!!!

    SvarSlett
  7. Heldiggrisen! Skjønner godt at du har hatt det travelt! Min svigerinne deltok. Brodern spiller også, men prioriterte skiflyvning i Planica. Får nok referat etter hvert (fra begge, hehe).

    Utrolig flott billedfangst. Men så er fotografen av en klasse for seg også da!

    SvarSlett
  8. Så gøy da. Korps - som kan å spille - er kjempeflott å høre på, og jammen har du rett i at det står respekt av det også. Kjempeflotte bilder. LIker veldig godt de to første, godt sett... hm, men når jeg ser så liker jeg saksofonene og Lyngbøen også jeg altså!

    SvarSlett
  9. Så artig å få oppleve og ikke minst få lov til å fotografere, et pent knippe med bilder Hege!

    SvarSlett
  10. What a great pictures here!!!
    Hege, you each day improve! This is amazing, great angels and amazing quality.

    Here is between 18-20 degree, and with some clouds and wind. Some crazy people is go to swim in this 3-4 meters waves:)
    I'm not, is to dangeres. Sometimes is looks calm and just a huge wave come:)
    This beach is more for surfing not swiming in this time.:)
    And you, you have still winter or the Spring is come?

    Hugs
    robert

    SvarSlett
  11. Det saksofonbildet ditt var knall! Nå har jeg litt trøbbel med korpsmusikk, he..Men det ble fine bilder ut av det:))

    SvarSlett
  12. Wow, dette var flott! Var sikkert utrolig moro å være der.

    SvarSlett
  13. Veldig fin "stemningsrapport" dette.
    Flotte bilder,
    der du har foreviget noen øyeblikk som virkelig fortjener det også. Herlig! :))

    SvarSlett
  14. Flotte bilder. Må ha vært gøy å være der:-)

    SvarSlett
  15. Fine bilder! Bra med både oversiktsbilder og detaljer. Gøy å fotografere ting man vanligvis ikke gjør. Selv fotograferte jeg NM i bodyfitness i fjor uten å ha noen som helst tilknytning til bodybuildermiljøet :) Se bildeserien på fotobloggen min hvis du vil :)

    SvarSlett

Takk for at du besøkte fotobloggen min! Setter pris på at du legger igjen en liten kommentar! Da finner jeg jo lettere deg også - inne i bloggeverden!
Ha en flott dag!

Related Posts with Thumbnails