mandag 8. juni 2009

Ringve Gård - en søndag i solskinn

ringve22.jpg


ringve23.jpg

10 kommentarer:

  1. Trondheim e flott i go vær ja!!

    SvarSlett
  2. Det e så fint i hagen der:) FÅr lyst til å dra dit jeg når jeg se rbildene dine:) Er som regel bare ved andedammen vi:)

    SvarSlett
  3. Flotte bilder! Likte spesielt godt det første.. det var noe med måten lyset fallt på.. skapte fin stemning.

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder!
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  5. Kjempefine bilder! Likte lys/skygge kombinasjonen i det første bildet veldig godt, det skapte en behagelig stemning.

    SvarSlett
  6. Nyyydelige bilder, og har så flott plass. Tenk å hatt ett sånt hus da :)

    Tusen takk for utrolig koselig kommentar hos meg. HDR er kjempe moro, og det kan bli mange flotte bilder av dette. Syns du skal kjøpe deg stativ å prøve :)

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder av en flott plass!!

    SvarSlett
  8. Å sola på det første var nydelig! Eller bildet var nydelig med sola på benken, heter det vel;) For et flott sted da.

    SvarSlett
  9. these are wonderful..thanks for visiting mine!

    SvarSlett
  10. Et fantastisk sted å fotografere fra. Her finner en masse motiv. Og du har sett dem... Gode komposisjoner og flott farge!

    SvarSlett

Takk for at du besøkte fotobloggen min! Setter pris på at du legger igjen en liten kommentar! Da finner jeg jo lettere deg også - inne i bloggeverden!
Ha en flott dag!

Related Posts with Thumbnails