lørdag 7. november 2009

Blogger-problemer

Jeg får ikke logget meg på blogger, så hadde det ikke vært for at jeg bruker Ecto som bloggeverktøy hadde jeg ikke fått skrevet engang. *drama* Uansett, er litt avhengig av å få logget på - for å finjustere innleggene... Det mest irriterende er at jeg får ikke lest kommentarer eller skrevet kommentarer, til noen andre på blogger heller.


Jeg kjenner at jeg egentlig er litt lei av blogger og vurderer seriøst å konvertere til et annet system. Men hvis alt er som det skal være i morgen tidlig så skal jeg vurdere å fortsatt være lojal mot google og blogger!  


Så istedet for å vise dere den fiiiine butikken jeg var på i dag - så tar jeg meg et glass rødvin! :)



3 kommentarer:

  1. Skjønner frustrasjonene dine - det er ikke mer enn ei uke siden jeg satt og var akkurat like frustrert som du, men det løste seg da og. Problemet er at dersom jeg skal forlate Blogger, hvor skal jeg da gå???

    SvarSlett
  2. HÆ??? skitt... gi meg slik hjerteproblemer en tidligsøndag morgen da gitt... jeg krysser fingre!!!

    SvarSlett
  3. Det er veldig mye problemer om dagen med blogger nå, men det fungerer strot sett veldig greit hvis jeg bruker nettleseren FireFox. Ser at blogger mener feilen er denne "Følgere" greia vi bruker på bloggene.

    SvarSlett

Takk for at du besøkte fotobloggen min! Setter pris på at du legger igjen en liten kommentar! Da finner jeg jo lettere deg også - inne i bloggeverden!
Ha en flott dag!

Related Posts with Thumbnails